3.6.08

Η λύση βρέθηκε

Το τηλεοπτικό πάνελ κατάμεστο. Οι σχετικοί να μιλάνε για το εκπαιδευτικό σύστημα, προσπαθώντας να βρουν τη λύση του προβλήματος. Κάποιος ρεύτηκε άθελά του εκτός πλάνου, ευτυχώς, ίσως τον πείραξε ο αστακός που έφαγε, πριν έρθει να προτείνει και αυτός τη λύση του προβλήματος. Ο κύριος με τη χωρίστρα, εντός πλάνου αυτός, ατυχώς, ξύνει τ' αχαμνά του, "πρέπει να 'χει μείνει κάποια ψείρα απ' την τελευταία επίσκεψη", σκέφτηκε.

Γύρισα, αργά, το κεφάλι μου αριστερά, το βλέμμα μου συνάντησε στον τοίχο το πρόσωπό της, τα πανέμορφα γαλανά μάτια της με κοιτούσαν ανάμεσα στα φρύδια, έγειρε το κεφάλι της -όπως συνήθιζε- λίγο δεξιά και μου χαμογέλασε, όπως χαμογελούσε μόνο αυτή.

Τη Μάγκυ τη συνάντησα αρχές Φθινοπώρου του '81 στα Μάταλα. Οι πρώτες ψιχάλες, μάς βρήκαν να πίνουμε μπύρες και να καπνίζουμε ένα γελαστό στο μπαρ του Παντελή. Την αγάπησα με την πρώτη, "είναι ο τύπος μου" είχα πει τότε, "έχουμε το ίδιο χρώμα μαλλιών" ήταν η πρώτη της φράση, "ναι, αλλά δεν είμαι Ιρλανδός" είπα, "ειρήνη σε σένα" είπε, "ειρήνη Παντού", είπα.

Το βράδυ απ' τη σπηλιά μας, περιμέναμε να πέσει κάποιο αστέρι, αλλά, εκείνη την νύχτα είχε συννεφιά, στο Σλίγκο -της Ιρλανδίας- έμεινα περίπου πέντε μήνες, είχαμε γυρίσει όλες σχεδόν τις παμπ, με το scotch να ξεχειλίζει από τ' αυτιά μου, γνώρισα τον καλύτερο λαό του κόσμου, ακόμα τον αγαπώ, αλλά η δύσκολη ώρα δεν άργησε να έρθει.

Μάγκυ, μ' ανακάλυψες, και σ' ανακάλυψα, και είναι αυτό που δεν μπορούμε να τα βρούμε πια σ' ετούτο το κρεβάτι, ήσουνα η μεγαλύτερη ανακάλυψη για μένα, μέχρι που τράβηξες το καζανάκι.

"Ειρήνη σε σένα " είπε, δακρυσμένη, "ειρήνη παντού" είπα αναστενάζοντας.

Γύρισα πάλι το κεφάλι, το κατάμεστο πάνελ είχε τελειώσει την κουβέντα του, ο συντονιστής ευχαριστούσε τους καλεσμένους του, με εμφανή ικανοποίηση για την επιτυχία της εκπομπής του.

Κούνησα το κεφάλι προς τα πίσω, έκλεισα τα μάτια μου, ένα δάκρυ είχε ξεχαστεί ακόμα στο μάγουλο, αλλά χαμογέλασα ικανοποιημένος.

Το πρόβλημα της παιδείας -επιτέλους- είχε λυθεί...


Rory
"moonchild"

Δεν υπάρχουν σχόλια: