10.9.08

Room service

Ο καππα προσπαθουσε να βολευτει στην ανετη πολυθρονα κοιταζοντας τη θαλασσα απο το ανοικτο παραθυρο οταν ακουστηκε το χτυπημα στην πορτα. Η πελατισσα του λιγο πριν ειχε παραγγειλει καφεδες. Πριν προλαβει να σηκωθει εκεινη ο καππα πεταχτηκε και βαδισε προς την πορτα.
-Μα τι κανετε εκει Αστυνομε, ψιθυρισε η τυπισσα με εναν τροπο σαν να του ελεγε «καντο».
-Αφηστε κυρια μου, θα παρω εγω τους καφεδες.
Ανοιγοντας την πορτα ειδε τη νεαρη του room service να τον κοιταζει μαλλον εκπληκτη. Τα στηθια της απειλουσαν απο στιγμη σε στιγμη να επιτεθουν στον καππα και να αφησουν εκεινο το σφιχτο πουκαμισο σε λωριδες. Ο αστυνομος συγκεντρωθηκε στους καφεδες. Απο τη μια το παιδικο μουτρακι της υπαλληλου και απο την άλλη η σοβαρη πελατισσα του δεν του αφηναν και πολλα περιθωρια.
-Ενταξει δεσποινις θα σερβιρω εγω, ειπε με υφος που δεν σηκωνε αντιρρησεις.
Κατι μουρμουρισε η μικρη αλλα ο καππα συνεχισε:
- Γκαρσονι ημουν κι εγω αλλωστε . Εχω σερβριρει εγω που με βλεπεις…..
Ακουμπησε το περιεχομενο του δισκου με εναν επαγγελματικο αερα στο τραπεζακι και γυρισε να τον παραδωσει αδειο στο αμηχανο κοριτσι.
Αληθινος τζεντλεμαν ρωτησε την πελατισσα αν θελει γαλα στον καφε φροντιζοντας να εξασφαλισει την απαιτουμενη ποσοτητα στο δικο του αν και τις τελευταιες μερες ειχε παλι αυτα τα προβληματα με τη δυσκοιλιοτητα και περιορισε λιγο τα γαλακτερα.
Εκεινη θυμιζοντας του οτι ο καφες της ηταν ελληνικος και δεν παιρνει γαλα συνεχισε σηκωνοντας τον ριστερο μισογυμνο ωμο της ναζιαρικα:
-Oμως βαλτε λιγο, ευκαιρια ειναι να το δοκιμασω κι αυτό.
Αυτα τα «λιγα» και τα «πολλα» του την ψιλοεσπαγαν του καππα, ειδικα οταν δεν φοραγε τα γυαλια του. Αλλα τι να κανει; απογειωσε το κανατακι ρωτωντας ρυθμικα: «Φτανει; Φτανει;»
Τελικα καταφεραν να συγκεντρωθουν στο θεμα τους ή τουλαχιστον να το ξεκινησουν γιατι η πελατισσα ειχε φροντισει να περιβληθει με εξαιρετικα θερινη αμφιεση πραγμα που ενοχλουσε τον καππα. Η μοιρα του το ειχε να τον προτιμουν οι γκομενες που δεν φορουσαν εσωρουχα. Στην περιπτωση αυτη ηταν σιγουρος. Το μαυρο σορτσακι ηταν απο μονο του εσωρουχο και κεινη η μπλουζα μαλλον με φαρδια ζωνη εμοιαζε παρα με ρουχο...
Ο καππα βολευτηκε στην πολυθρονα μπροστα στη μπαλκονοπορτα, αναψε το τσιγαρο του και πινοντας μια μεγαλη γουλια καφε ρωτησε:
-Λοιπον κυρια μου σε τι μπορω να φανω χρησιμος; ρωτησε ο καππα ριχνοντας κι αλλη ζαχαρη ενω σκεφτοταν: «Το ζαχαρο δεν το γλιτωνω»
-Ακουστε αστυνομε, κατ΄ αρχην θελω να σας πω οτι στηριζομαι στη εχεμυθεια σας. Η φιλη που μου εδωσε τα στοιχεια σας ειναι ενθουσιασμενη απο εσας. Ξερετε αυτα στη δικη μας αθηναϊκη υψηλη κοινωνια διαδιδονται μονο οταν πρεπει και με μονο μεταξυ δυο. Εγω δεν ειμαι γυναικα υπουργου, χεσμενους τους εχω για να σας πω την αληθεια, αλλα οπως καταλαβατε ειμαι η ιδια δημοσιο προσωπο και οποιαδηποτε διαρροη θα εχει αντικτυπο.
-Καταλαβα, καταλαβα, συνεχιστε.. η φιλη σας θα σας μιλησε, φανταζομαι , περι «ταφου».
-Μα ασφαλως γιαυτο το λογο σας καλεσα αστυνομε.. και οχι μονο…
-Δεν ειμαι αστυνομος το ξερετε φανταζομαι και αυτο. Ή τουλαχιστον δεν ειμαι πια, αποκριθηκε ο καππα και μεσα σου σκεφτοταν «λες;»
-Οι τιτλοι μενουν κυριε καππα, απαντησε η τυπισσα επαναλαμβανοντας εκεινο το σκερτσο με τον ωμο της…
-Συνεχιζουμε, ειπε ο καππα, δεν θα τα χαλασουμε εδω, αρχιζοντας να παιζει με το μαξιλαρακι στο πλαι της πολυθρόνας.
Η πελατισσα σταυρωσε τα ποδια της και αφησε να κυλησουν τα χερια της, σταυρωμενα επισης, πανω στα γονατα της. Και τα δεκα νυχια της ηταν βαμενα ενα βαθυ κοκκινο χρωμα που σε αλλη περιπτωση μπορει ο καππα να το χαρακτηριζε και ως υποσχεση. Εσφιξε το μαξιλαρι καθως προσπαθουσε να μην φωναξει τις σκεψεις του.
-Η επιλογη του τοπου συναντησης μας δεν είναι τυχαια αστυνομε, συγγνωμη κυριε καππα ηθελα να πω.
-Μενετε στο εξωτερικο; ρωτησε ο καππα.
-Οχι, οχι στην Αθηνα μενω. Ηθελα όμως να τα πουμε μακρια απο το σπιτι μου… καταλαβαινετε…
-Ασφαλως, παρακαλω…
-Σκεφτηκα λοιπον οτι το προβλημα μου θα γινει περισσοτερο κατανοητο σε αυτην την καμπανα, κοντα στη θαλασσα, ειπε με υφος αναπολησης η πελατισσα, ενω ο καππα αρχισε να φουντωνει στη σκεψη και μονο οτι εκεινο το κωλοκαθαρτικο υπαρχει περιπτωση να δρασει απο στιγμη σε στιγμη.
-Με παρακολουθειται αστυνομε;
-Βεβαια κυρια μου, απλως σας ακουω προσεκτικα και μοιαζω αφηρημενος.
- Λοιπον κυριε καππα εγω χρονια ψαχνω να βρω εναν αντρα καταλληλο για μενα. Εναν αντρα που να με απογειωνει, αλλα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα. Λεγοντας αυτα σηκωθηκε και εσπρωξε την καρεκλα μπροστα. Ο καππα αισθανοταν πλεον οτι το μαξιλαρι επρεπε να το φερει πιο κοντα του.
- Δεν ξερω αν εχετε καταλαβει κυρια μου, ότι το Γραφειο μου δεν αναλαμβανει τετοιες υποθεσεις, ειπε ο καππα σε μια τελευταια προσπαθεια να επαναφερει τον επαγγελματισμο του.
-Το ξερω αστυνομε, αν με αφησετε να συνεχισω θα καταλαβετε τι εννοω.
-Παρακαλω ειπε ο καππα, προσπαθωντας να αφοσιωθει στον καφε και στο τσιγαρο του.
-Μου αρεσει το κυνηγι...
-Εννοείτε το φαγητό;
-Φυσικα όχι. Μου αρεσει να κυνηγαω αυτο που μου κανει εντυπωση. Δεν με νοιαζει το αποτελεσμα αλλα η διαδικασια.
-Θα ηθελα να γινετε λιγο πιο συγκεκριμενη, ψελλισε ο καππα.
-Τωρα πιστευω οτι βρηκα τον αντρα αυτον αλλα θελω να με βοηθησετε να το διαπιστωσω.
Η κατασταση ειχε ξεφυγει. Ο καππα αισθανοταν οτι η ιστορια ειχε περιεργως κρατησει πολυ. Η γκομενα ηταν αρκετα, εως υπερβολικα εξυπνη, και ο Αστυνομος ειχε πια τη σιγουρια οτι κατι του εκρυβε.
-Ειναι πια επιτακτικη η αναγκη να με βοηθησετε λοιπον τωρα να τον βρειτε ξανα και να τον φερετε κοντα μου, ειπε εκεινη χαϊδευοντας το ποδι του καππα.

Οταν ο καππα φορουσε τα ρουχα του, εκεινη τεντωνοταν νωχελικα και αρπαζοντας τον απο κει που δεν επρεπε του ειπε ναζιαρικα:
-Αστυνομε αυριο θα εχω βαλει βαριες κουρτινες στο σαλονι μου και θα αποφυγεις τα χιλιομετρα.
Ο καππα ακουμπησε στο τοιχο προσπαθωντας να βρει την εξοδο. Οταν εφτασε στο αυτοκινητο σκεφτηκε σφιγγοντας το τιμονι: τελικα εκεινος ο Μπέικον ειχε δικιο «οποιος ξεκιναει από αμφιβολιες καταληγει σε βεβαιοτητες».

12 σχόλια:

Αλέκα είπε...

Γιώργη καλημέρα,
επειδή είμαι λάτρης της αστυνομικής λογοτεχνίας, "έσκυψα" στο ζήτημα του κάππα με διάθεση τέτοια και συμμετοχική μάλιστα στην επίλυση του μυστηρίου.
Χαχα, να σε ρωτήσω κάτι; Στο προηγούμενο τα πήρες τελικά και από τον υπουργό και από την σύζυγο; Εσύ ήσουν ο κουρτινογεννημένος εραστής;
Αν είναι έτσι και σε μυρίστηκε η φιλενάδα της κυρίας καλά να πάθεις και να μείνεις άνεργος τώρα..χαχα
Την πάτησε ο ..μπέκας! Δυσκοίλιος, ξεδυσκοίλιος, διαβητικός ή όχι.. την πάτησες...
Να ΄σαι καλά, γέλασα πολύ

βασιλιάς της μοναξιάς είπε...

Με απογοητεύεις!
Κάποιος σαν κι εσένα θα έπρεπε να διδάσκει οτι το πουλί μας και την υπογραφή μας δεν τα βάζουμε όπου βρούμε!

Manani Pitsidou είπε...

Γεια σου Κάππα με τα ωραία σου!!!Καλά ξηγήθηκες! Κατά τη γνώμη μου καμία ευκαιρία(παντός είδους)δεν πρέπει να την αφήνουμε να πηγαίνει χαμένη... ποτέ δεν ξέρεις που θα σε βγάλει!

fractal είπε...

Γιώργη!!!!

Γ.Κ. είπε...

Καλησπερα σε ολα τα κοριτσια και ολα τα αγορια..μολις μπηκα σπιτι μετα απο μια εντονη μερα..δεν θα επεκταθω σε λεπτομερειες για ευνοητους λογους :)παμε λοιπον..

Αλεκα,τι κανεις κοριτσι μου ?ολα καλα?πολυ ωραια..βλεπω παρακολουθεις στενα τις ιστοριες του ντετεκτιβ καππα,,ναι εγω ημουνα κρυμμενος στις κουρτινες στο προηγουμενο επεισοδιο..εισαι γατα..τωρα με τη λεξη ανεργος με τρομοκρατεις αλλα καλυτερα ετσι παρα ανενεργος..παλι καλα,,χαχαχαχ
και προσεξε γιατι ο καππα ειναι απροβλεπτος!!σε προειδοποιω...

νασαι καλα και καλο σου βραδυ



Βασιλια μου εχεις απολυτο δικιο συμφωνα με τους θεσμους και τους νομους της καθεστηκυιας ταξης αλλα επειδη ο καππα δεν καταλαβαινει απο τετοια το πουλι του το εχει παντα εξω απο κλουβι,ελευθερο να πετα οπου γουσταρει και να κελαιδα εκει που του αρεσει...

φιλια αγορι μου


Manani Pitsidou εχεις την απολυτη υποστηριξη μου στην αποψη που εκφραζεις,καλυτερα κανε κατι που μπορει καποτε να μετανοιωσεις παρα να μετανοιωσεις για κατι που δεν εκανες! που τα βρισκω ο πουστης και τα γραφω !χαχαχαχαχ

καλο σου βραδυ με δροσερα ονειρα
(το λεω γιατι εδω λοιωνουμε σαν τα παγωτακια απο τη ζεστη)



fractal
Φρακταλ!! κυρα μου τι κανεις?ανεβασμενη σε βλεπω,ετσι πρεπει ναμαστε γιατι μια φορα ζουμε και μετα παπαλα...γι αυτο οτι προλαβουμε..αιντε και ντε!!!

νασαι καλα κοπελα μου
καλο σου βραδυ και καλη ξεκουραση

pinelopi t. είπε...

καλησπέρα κι από μένα!

ο αστυνόμος (πρώην ορθότερα) γιατί είναι πρώην???... γιατί εγω είμαι σίγουρη ότι του πήραν την άδεια!μ αυτά που κάνει ή θα του την πήραν ή θα την έκανε και στις γυναίκες των συναδέλφων και έφυγε νύχτα!

Γ.Κ. είπε...

Γεια σου Πηνελοπη...καπως ετσι ειναι οπως το γραφεις. ο καππα φυσικα νταραβεριζοταν με το γυναικειο πληθυσμο.. γιαυτο κατάφερε να παρει και γρηγορα ..γαλονια και συνταξη.
και ολα νυχτα βεβαια... χαχαχα

να σαι καλα και καλο βραδυ

fractal είπε...

Γιώργη Κάππα. Τι προσδιορισμοί είναι αυτοί? Κυρά μου?!!!!! Το fractal δεν έχει φύλο. Είναι ένα πράμμα ουδέτερο!. Είμαι ανεβασμένο ΝΑΙ. Ξαφνικά πλάκωσαν δουλειές με φούντες.
Και όλες πολύ ενδιιαφέρουσες για ένα ανήσυχο fractal. Πέρνω φόρα και βγαίνω . Από εκεί που φοβόμουνα το χειμώνα που έρχεται γιατί έτρεμα στη σκέψη της μοναξιάς μου, ξαφνικά βρίσκομαι στην κατάσταση, του να μην προφθάνω να σκεφτώ τη μοναξιά μου...Ωραία Γιώργη μου. Ευχαριστώ πάντως για την αίσθηση της ζεστασιάς που απέπνεε το σχόλιό σου.

Γ.Κ. είπε...

fractal!!!αν εναι δυνατον!!εκανα τετοιο λαθος?χιλια συγγνωμη..πω πω..
εχω χασει επεισοδια..εγω νομιζα οτι υπαρχουν θηλυκα και αρσενικα οντα..κοιτα που ειχα μεινει..φταιει βεβαια και ο κυρ δαρβινος που δεν με
ενημερωσε..θα τον μαλωσω..
χαιρομαι πουσαι καλα και ευχομαι παντα νασαι καλα γιατι σε εχω κοψει για ανοιχτοματικο και καλοκαρδο πλασμα (ειπαμε ουδετερο),
ευχομαι ολα να σου πανε πριμα και χωρις εμποδια και αμα κανεις κεφι να μας τα λες για να χαιρομαστε και μεις μαζι σου..

καλο σου βραδυ ..

fractal είπε...

Γιώργη, το ενδιαφέρον σου με συγκινεί. Ο Δαρβίνος δεν ασχολήθηκε καθόλου με μας τα ουδέτερα όντα. Ίσως γιατί δεν υπόκεινται σε γενικούς κανόνες. Το καθένα από μας έχει το ..Θεό του και τον ουρανό του..Άστα Γιώργη. Περίεργη ιστορία. Μπλεγμένη..Θα έχεις τραγουδήσει ασφαλώς άπειρες φορές το "αγρίμια τσι αγριμάτσια μου" .. Έ.. στο εξείς άμα το τραγουδάς να ΄με θυμάσαι...
Έν τάξει αφού είναι να χαρείς να σου πώ κάτι από όλα: Από τον Οκτώβρη μέχρι και τον Απρίλη και για τρεις μέρες τη βδομάδα πρέπει να είμαι στην Αθήνα για λόγους παρουσίασης (προλόγησης) κάποιας θεατρικής παράστασης. Αυτό είναι ένα το κρατούμενο.. Να μη σου τα πω όλα μαζύ.

ερΑσιτεχνης ανθρωπος είπε...

Kalispera!
Yperoxo to klima tis selidas sou!
Opws panta!

Kalo vrady,
filia.

Γ.Κ. είπε...

ερΑσιτεχνης ανθρωπος σε ευχαριστω πολυ οπως παντα!

καλη σου μερα