11.3.09

Εαρινή ραψωδία για εντερικές διαταραχές



Ηταν ενας αλητης με σοβαρα προβληματα υγειας. Του ειχαν δωσει εναν καναπε για να κοιμηθει για μια νυχτα και ηθελε εγω να κοιμηθω σε ενα λεπτο κρεβατι στον πανω οροφο. Δεν ετρεφε αισθηματα για μενα. Τωρα συνειδητοποιω οτι το εκανα γιατι ηθελα να δω που αρχιζει να φθινει η περιοχη της υπαρξης. Νομιζω οτι μπορεις να μαθεις περισσοτερα εαν κανεις πραγματα που ειναι επιφοβα ή δυσαρεστα, αρκει να μην περιλαμβανουν νοσοκομεια ή φυλακες.
Η επιθυμια μου να μαθω ειναι αυτη που με κανει να κανω πραγματα που δεν θελω. Η επιθυμια μου να μαθω ποσο μακρια μπορω να φτασω μ' αυτα που ξερω.Αυτος ειναι ο λογος που συνεχεια κινουμαι και δεν σταματω ουτε για τη θεια μεταληψη σε καποια εκκλησια οπου υπαρχουν αρρωστοι, ακρωτηριασμενοι, αλαλαζοντες, κατεστραμμενοι, βιαιοι, αχρηστοι, ευτυχισμενοι, ευλαβεις, δολιοι, υποκριτες, ψευτες, αρπαγες, εμπαθεις, μπεκρηδες, πλουσιοι, ενδεεις ανθρωποι.

11 σχόλια:

γιωργος καππα είπε...

υ.γ. δεκτη καθε ευχη για τις εντερικες διαταραχες που αντιμετωπιζω τις τελευταιες μερες λογω καποιων ανεπιθυμητων -εκτιμω παροδικων-καταστασεων..ευχαριστω..

Αλέκα είπε...

Γιώργη, καλησπέρα
ήρθα μια βόλτα να ακούσω λίγη καππίσια μουσική και ω το θαύμα έγινε! Βρήκα κουτάκι να γράψω και κείμενο κατάλληλο για να γράψω ειδικότερα ... τον πόνο μου. Και σαν να μην έφτανε αυτό με έκανες να κοιτάζω σαν χαζή το βίντεο.

Κατ΄ αρχήν καλά έκανες και άνοιξες τα σχόλια γιατι είχε μπλοκάρει το e-mail των γεφυρισμών. Μάζευε υπογραφές ο κόσμος για να σε πείσουν:)

Να σου γράψω τώρα κι εγώ τον πόνο μου τώρα... Το κείμενο έπρεπε να μου το στείλεις να το βάλω εγώ βρε Κάππα, μετά από αυτό που μου έτυχε με το ΣΥΝ .. καταλαβαίνεις τώρα.. λόγω τίτλου.

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενό του δεν αστειεύομαι είναι γαμάτο (ουπσ ξέφυγα!!)Το διάβασα και λίγο ΆΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ίσως επειδή μαθαινω μέσα στα νοσοκομεία και είμαι λιγους μονο μήνες εκτός "φυλακής".

Και ξέρεις τι σκέφτηκα; Να κάτι τέτοιο: Νομίζω ότι πράγματι μπορείς να μάθεις περισσότερα αν κάνεις πράγματα που είναι επίφοβα κι ας περιλαμβάνουν νοσοκομεία κι ας εισαι άρτι αποφυλακισθείς κι ας τα κάνεις για "κρατούμενο". Η επιθυμία μου να μάθω είναι αυτή που με κάνει να κάνω πράγματα που δεν "πρέπει". Η επιθυμία μου να μάθω πόσο μακριά μπορώ να φτάσω με αυτά που δεν ξέρω. Αυτός είναι ο λόγος που συνέχεια φεύγω και δεν σταματώ μπροστά στα "ιερά και όσιά τους" ακούγοντας μόνο τη φωνή του "κρατούμενου".

Ελπίζω κάποτε να δοθεί η ευκαιρία να σου εξηγήσω τι ακριβώς εννοώ. Αν και είσαι γάτος και τα "κόβεις" εσύ κάτι τέτοια!

Για το video: Με ξετρελλαίνουν τά περίεργα πλασματάκια που κινούνται ανθρώπινα. Γιαυτό χάζεψα!!

Περαστικά στο έντερό σου αν και δεν σε φοβάμαι... θα τρέχουν οι ιοί και δεν θα φτάνουν.

Να σαι καλά φίλε

γιωργος καππα είπε...

Αλεκα καλησπερα,εξω βρεχει με το τουλουμι και γω μεσα καπνιζω και πινω το ουισκακι μου σε ρολο αντιβιοτικου.σε ευχαριστω για τις ευχες αν και ειμαι ηδη 100% ετοιμοπολεμος.
τωρα,επειδη διαβασα τι εγινε με το ατομο σου,σου λεω να μη στεναχωριεσαι γιατι δεν αξιζει τον κοπο.αυτοι χασανε και οχι εσυ.οταν διαγραφουνε τετοια στελεχη-αστερια σαν εσενα τι να περιμενει κανεις απο αυτους.παντου αγκυλωσεις κα δυσκαμψιες.μπουρδουλαλα δηλαδη.εσυ σαν παλια καραβανα σε αυτα, τα ξερεις καλυτερα απο μενα που δεν ανηκα ποτε σε καποιο κομμα.τελος παντων.
αποφασισα να 'νοιξω τα σχολια επειδη καποιοι φιλοι μου στειλανε μειλ λεγοντας μου οτι πιο πολυ με απολαμβανουν οταν σχολιαζω παρα οταν βαζω καποιο ποστ.ισως ναναι και ετσι.anyway.
και παλι σε 'φχαριστω για την ευχη.

see ya around

καλο βραδυ

Manani Pitsidou είπε...

Περαστικά Καππα και με γεια η νέα ενφάνιση του blog, αν και μου φάνηκε λίγο πιο ψυχρή, από την προηγούμενη! Καλό Σαββατοκύριακο με καλές σκέψεις!

γιωργος καππα είπε...

Manani Pitsidou σε ευχαριστω για το ευχολογιο.ειμαι πανετοιμος πλεον απο φυσικης καταστασης.
και μενα δεν μου αρεσαν τα χρωματα,εχεις δικιο γι' αυτο τα αλλαξα προς το κοκκινο.ελπιζω ναναι καλυτερα τωρα..

καλη σου μερα

Αλέκα είπε...

Κανονικά Γιώργη αυτό που δημοσίευσες πρέπει να του αλλάξεις τίτλο. Ας πούμε: "εαρινή δημιουργία για εικαστικές αναζητήσεις..."..χαχαχα... τουλάχιστον μην βγάζεις τη μουσικούλα.. μην ξεχνάς ότι έχεις θαμώνες και για αυτήν!!
Καλή συνέχεια

fractal είπε...

Καλησπέρα Γιώργη και περαστικά.
Επί τέλους άνοιξες το παράθυρό σου και είδαμε φως. Είχα στεναχωρεθεί γιατί το είχες κλείσει μετά από μία διαφωνία μας, και μου είχε μείνει η πικρή γεύση στο στόμα. Δεν ήθελα να σταματήσει η επικοινωνία μας. Όλα καλά και να είσαι πάντα καλα.

γιωργος καππα είπε...

Αλεκα ξερεις πολυ καλα οτι και ο καππα δεν μπορει να ζησει χωρις μουσικουλα.ας πουμε οτι ειναι η μαστουρα μου.παντως χαιρομαι που συντροφευουν και σενα τα τραγουδακια που βαζω.

καλο βραδυ

γιωργος καππα είπε...

Φρακταλ σε πληροφορω οτι ο καππα δεν μπορει να ζησει χωρις διαφωνιες.οταν συναντησω ανθρωπο που συμφωνει σε ολα μαζι μου απλα..αποχωρω.γι αυτο λοιπον μη το σκεφτεσαι καθολου,μπορεις να εκφραζεις αυτο που πιστευεις και νοιωθεις χωρις κανενα απολυτως προβλημα...ειμαστε παντα φιλοι..
για να ειμαι ειλικρινης και μενα μου λειψανε τα σχολια των φιλων αλλα ειναι καποιες περιοδοι που βαριεμαι ακομα και να μιλησω..ε, αυτη ητανε μια τετοια περιοδος.ελπιζω να μου περασε :)


νασαι παντα καλα

Madame de la Luna είπε...

Καλέ κουτάκι! Επιτέλους! Μου λειψες... Ευχάριστη έκπληξη η αποψινή.

Λοιπόν τι κάνουμε αδερφούλη; Γεροί, δυνατοί πλέον; Το ελπίζω. Ωραίο και το video, αλλά πιο πολύ μου άρεσε το τέλος του κειμένου. Θυμάσαι που ρωτούσα πριν λίγο καιρό πόσο μακριά μπορώ να φτάσω; Ε καταλαβαινόμαστε... Απλώς εγώ ώρες-ώρες, αμφισβητώ κι αυτά που ξέρω. Δεν είναι πάντα καλό, αλλά είναι αναπόφευκτο.

Καλό ξημέρωμα... Και να ξέρεις ότι χαίρομαι που μπορούμε πάλι να σου γράφουμε.

:)

γιωργος καππα είπε...

Madame de la Luna φυσικα και θυμαμι αυτα που ειχες γραψει.δεν θα ητανε καθολου παραξενο αν σου ελεγα οτι επηρεαστηκα απο τα δικα σου λογια.
οσο για το κουτακι και μενα μου ελειψε.ειναι ενα μεσο επικοινωνιας οπως και να το κανουμε.
οσο για τις αμφησβητησεις που λες,εδω να δεις τι γινεται.αμφισβητω τις ιδιες τις αμφισβητησεις μου και ουτω καθ' εξης.χαχαχαχαχαχα..


αντε τα λεμε :)