13.4.09

kappa's place : Επιτέλους είναι πραγματικότητα



...αδερφια, φιλες και φιλοι, συντροφια και συντροφισσες, ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας αναγγειλω οτι μετα απο αρκετο καιρο σκληρης προσωπικης αλλα φυσικα και συλλογικης προσπαθειας, το μαγαζι του καππα με τη λεζαντα KAPPA'S PLACE ειναι πλεον ετοιμο να ανοιξει τις πορτες του.
Βρισκεται πισω απο τον Αγιο Τιτο (μεγαλη η χαρη του) στο δρομο που εχει και το ονομα του λιγο πιο κατω απο το παλιο ΙΤΑΡ, για οσους γνωριζουν. Επισημη πρεμιερα το ερχομενο σαββατο στις 12:15 π.μ.

Και λιγα λογια για το περιεχομενο:
Ειναι ενα BAR-CLUB με ζωντανη μουσικη,και με μουσικα σχηματα που αποτελουνται κυριως απο μεταναστες μουσικους. Ασφαλως δεν προκειται να κλεισουμε την πορτα σε ελληνες μουσικους που νοιωθουν και αυτοι μεταναστες.Ειναι μια πρωτοποριακη αποπειρα που σαν ιδεα μου ηρθε στο μυαλο πριν απο δυο χρονια. Ετσι αφου ηρθα σε επαφη με καποιους που γνωριζω απο παλια στην πολη του Ηρακλειου και που ειναι "κωλοπετσομενοι" σε τετοιου ειδους επιχειρηματα, καταφεραμε να το κανουμε πραγματικοτητα ξεπερνωντας τις οποιες δυσκολιες που συναντησαμε στην πορεια. Αλλα, τελος καλο ολα καλα.
Και επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχεια και οι πολλες σαλτσες δημιουργουν ξυνιλες στον οισοφαγο δεν εχεται παρα να μας επισκεφθειτε για να διαπιστωσετε τη διαφορετικοτητα που χαρακτηριζει το KAPPA'S PLACE. Μπορειτε να παρετε μια μικρη γευση στο βιντεοκλιπακι που ανεβασα πιο πανω απο καποια δοκιμαστικα ..αυτα...

υ.γ. προσοχή !
α) δεν ειναι κωλαδικο.
β) οι τιμες των ποτων (πεντακαθαρα ) εχουν εκτιμηθει συμφωνα με την τρεχουσα
οικονομικη κριση που μαστιζει τα νοικοκυρια αλλα και τα... μπακουρια.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία!!! Και χαίρομαι που πρώτη σου εύχομαι κι εννοείται θα σου έρθω, όταν κατέβω με το καλό Ηράκλειο. Πολύ μου άρεσε το video. Φαινεται ξεχωριστός χώρος και όλο το στήσιμο έχει μια αισθητική που μ' αρέσει. Μπράβο! Έχω ενθουσιαστεί και με τη μουσική που άκουσα και με όλα γενικώς. Να πάνε όλα κατ' ευχήν λοιπόν..


Madame de la Luna (για κάποιο λόγο δεν παίρνει τα στοιχεια μου)


ΥΣ: Τι μου θύμησες με το "παλιό ΙΤΑΡ"... Μεταξύ μας, αν θυμάσαι τον παλιό ΝΑΟ, εκεί έπαιζα μουσική ένα φεγγάρι. Μην το πεις όμως παραέξω, ναι; :) Για το "Αυγό" στα έχω πει ήδη..

Αλέκα είπε...

Καλημέρα Γιώργη,
τα γνωστά πρωινά διαβάσματα με έφεραν στο ηλεκτρονικό στέκι σου και διαπιστώνω ότι σχεδιάζεις και "ζωντανά" και όχι "ζωνιανά" πράγματα.
Εύχομαι καλή επιτυχία αν και μυρίζομαι "καππο-δουλειά" πάλι. Και τι εννοώ; Αυτή η πρεμιέρα σου μετά την Ανάσταση (ερχόμενο Σάββατο) πίσω από εκκλησία (το μόνο που ξέρω γι αυτήν είναι ότι στον πίσω δρόμο της υπάρχει ένας φούρνος που φτιάχνει ωραίες τυρόπιτες) με μετανάστες μουσικούς (μη Χριστιανοί κυρίως) μου δημιουργεί την αίσθηση ενός... καλά οργανωμένου σχεδίου... επαναστατικού φυσικά:)..
Ωστόσο αξίζει να σου επισημάνω ότι διαβάζοντας το κείμενό σου αρχικά νόμιζα ότι θα αναβιώσεις παλιές εποχές με αντάρτικα και τέτοια... τζίφος... όμως.
Άντε καλημέρα ξανά, καλή επιτυχία και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επαναφορά της μουσικούλας.

Υ.Γ.1 Ευτράπελον: Στο δικό σου υστερόγραφο στην αρχή νόμισα ότι αντί για "κωλάδικο" γράφεις "καλωδιακό" κι ετοιμαζόμουν για νέες e-περιπέτειες!!!

Υ.Γ.2 Στο νέο σου άβαταρ ο μετανάστης του βίντεο είναι, εσύ, ή άλλος;

Για την Κυρά του Φεγγαριού μας
Να σε δεσμεύσω να με ξεναγήσεις; Γιατί αν περιμένω από τον κάππα χάθηκα:)

γιωργος καππα είπε...

Μανταμ ντε λα λουνα σ' ευχαριστω πολυ.φυσικα εννοειται πως θα ερθεις και οχι μονο αυτο αλλα θα σε αναγκασω να βρεθεις και πισω απο τα πικαπ να αυτοσχεδιασεις με μουσικες λιχουδιες του γουστου σου...
φυσικα θυμαμαι το Ναο και τα παρελκομενα του :)και σενα πρεπει να σε θυμαμαι .... αντε με το καλο να θυμηθεις τα πατηματα σου..

γιωργος καππα είπε...

Αλέκα σ' ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.φυσικα και συ εισαι παντα προσκαλεσμενη.ασφαλως και προκειται για καππισια δουλεια .για τι αλλο να προκειται αλλωστε?κοιτα να δεις οπως γνωριζεις ειμαι ανοιχτο σε ολα τα μουσικα ρευματα [ οχι φυσικα ελληναδικα και τετοια] οποτε και τα ανταρτικα καλοδεχουμενα ειναι.μη ξεχασουμε και τα νεανικα μας χουγια..χαχαχαχ

υ.γ.1 εκανα τη διευκρινηση περι κωλαδικου γιατι πιαθανως να πηγαινε εκει το μυαλο καποιου που δεν με ξερει.

υ.γ.2 το καινουργιο μου αβαταρ περιεχει την αφεντομουτσουναρα μου γιατι θεωρησα σωστο να ξερετε με ποιον μιλατε.

υ.γ.3 το τελευταιο που γραφεις με πληγωσε ρε Αλεκα.δηλαδη νομιζεις οτι εαν θα ερθεις στο Ηρακλειο θα σε αφησω να περιφερεσαι σαν το χαμενο και δεν θα σε ξεναγησω εγω προσωπικα?ελα εσυ και θα δεις τι σημαινει καππα.....


καλο απογευμα μαναρι μου

Αλέκα είπε...

Γιώργη,
σε βρίσκω πολύ σωστό! έτσι να ξέρουμε με ποιον έχουμε να κάνουμε βρε αδελφέ..
Σε ό,τι αφορά τη φράση μου "αν περιμένω από τον κάππα" και βέβαια δεν κυριολεκτώ πόσο μάλλον να θέλω να σε στενοχωρήσω. Απλώς εννοούσα ακριβώς αυτό που γράφεις. Δηλαδή αν με ξεναγήσεις εσύ ..χάθηκα.. Ήτοι θα γυρνώ σαν το χαμένο..:)οπότε πρότεινα στην καλή μας φίλη να με ξεναγήσει μπας κι έρθω στα ίσα μου.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Υ.Γ. Η νέα μουσική λίστα καταπληκτική!

γιωργος καππα είπε...

...Αλεκα οκ,μη κανουμε σαν τις χηρες στο κρεβατι,ασε που μολις γυρισα απο ενα μαγερειο που εφαγα γιουβαρλακια με αυγολεμονο και μ'εχει πιασει ενας εξαντλητικος λοξυγγας...ξερεις κανενα κολπο για να μου κοπει?λεω να κανω κανενα κολπακι αλα γιογκα ,ξερεις αυτο το κατω το κεφαλι και πανω τα ποδια,λες να πιασει ?
σοβαρα τωρα...ελα εσυ και θα σ' εχω πριμαντονα στο μαγαζι..
το λοιπον,επειδη καταλαβα οτι γουσταρεις τα τραγουδακια που βαζω θα τα αλλαζω καθε μερα να σε γτιαχνω μαννουλα μου..γουσταρεις?

αντε ,παω να πιω κανενα καθαρο μπας και μου κοπιει ο λοξυγγας...

φιλια