12.12.09

Κάνε τα λάθη σου ψυχή μου





Αχ αυτα τα λαθη σου! Κυλανε σαν χνουδωτα χαλακια
στο γυαλιστερο περιτυλιγμα της καρδιας μου.
Ερχονται εκεινη την ωρα την σιωπηλη,
την στιγμη που κλεινουν οι πορτες
στη σιωπη να χωθω.

Ειναι εκεινες οι ωρες που επιστρεφει
τα δανεικα της η ζωη.
Ετσι ξαφνικα χρεωνεται ξανα
και γυριζει στα πρωθυστερα.

Αχ αυτα τα λαθη σου! Γαργαρο νερο
στη διψα. Ψωμι στην πεινα.
Την ωρα που σκεφτεσαι πως τιποτα δεν ειναι λαθος
οταν πεινας κι οταν διψας.

Την ωρα που βλεπεις τα χειλη μου, χερσα γη
την αγκαλια μου, αδειο ραφι.
Εκεινη την στιγμη, τη μια τη μοναδικη
που οι σκεψεις μας μοιραστηκαν την αποσταση
να κουβεντιασουν, χωρις εμας, για εμας.


Κανε τα λαθη σου ψυχη μου,
οταν ολοι οι αλλοι ειναι κοντα και μακρια.
Εχουν οι σκεψεις μας θεριεψει
σε πεισμα του «πρεπει».
Κανε τα λαθη σου τα τοσο μικρα και ασημαντα
παρηγορια στη θλιψη.

4 σχόλια:

Γεφυριστές είπε...

Είμαι υπέρ των λαθών φίλε μου Γιώργη, αν και λάτρης της ακρίβειας. Είχα διαβάσει μάλιστα κάποτε ότι εκείνος που κάνει τα περισσότερα λάθη είναι αυτός που ενεργεί με βάση μόνο τη λογική.Αλλά τα θεωρώ ικανή και αναγκαία συνθήκη για να μάθω και να απολαύσω την διόρθωσή τους (αυτό με εξιτάρει ιδιαίτερα).
Το βίντεο αλάτι στους στίχους σου.
Καλό ΣΚ

Madame de la Luna είπε...

Μέρες ήθελα να το σχολιάσω, γιατί με κέρδισε και μόνο απ' τον τίτλο. Έχει μια γενναιοδωρία που την γουστάρω.

Έγραψες αδερφούλη. Μου άρεσε πάρα πολύ.

Επίσης, τους φοβάμαι τους αλάθητους, οπότε μαζί σας κι εγώ :)

γιωργος καππα είπε...

Αλεκα σωστο το ακουω αυτο που διαβασες. Και μενα θα ελεγα οτι συγκινει την οσφρηση μου ,αλλα και τις αλλες αισθησεις, η διορθωση των λαθων παντα με τη λογικη και με την προυποθεση οτι με ενδιαφερει να τα διορθωσω.
Σ ευχαριστω καιγια το βιντεο που θεωρησα οτι μπορει να συνοδευσει. .την απαγγελια !

καλη σου μερα

γιωργος καππα είπε...

Madame de la luna, ο τιτλος ειναι ο πιο αβιαστος απο τους στιχους. Κατι που νομιζω οτι συνηθιζουν οι ποιητες που κρατανε τον τιτλο παντα για το τελος. Αλαθητοι, λοιπον, ενωμενοι ποτε λαθεμενοι, κι οτι γινει!
Να σαι καλα να πορευομαστε σε τουτο τον λαθος κοσμο.