29.3.10

Συνάντηση στην εξώπορτα




Απόψε πήγα και ξεσκίστηκα στα μαλάκια. Ήπια και καμπόσες χάινεκεν με αποτέλεσμα να τσιτώσει το στομάχι και το μυαλό μου. Βγαίνοντας από το μαγαζί, μέσα στην τύφλα μου, κουτούλησα με ένα καραφλό τύπο.
-Ρε μαλάκα τι γίνεται, με θυμάσαι; μου είπε .
-Ρε μαλάκα δεν βλέπω μπροστά μου, πού να ξέρω ποιος είσαι;
-Ρε μαλάκα είμαι ο Καψάλης, με ξέχασες;
-Ρε μαλάκα ακόμα ζεις;
-Ρε μαλάκα γάμα τα, εσύ τι κάνεις;
-Ρε μαλάκα την παλεύω. Τι άλλο να κάνω;
-Ρε μαλάκα είσαι βλέπω ακόμα ροκ.
-Ρε μαλάκα προσπαθώ αλλά κάπου έχω αρχίσει να κουράζομαι.
-Ρε μαλάκα ακόμα σε φωνάζουνε Ρόρι;
-Ρε μαλάκα ΄που το θυμήθηκες αυτό; Το ΄χα ξεχάσει.
-Ρε μαλάκα παντρεύτηκες;
-Ρε μαλάκα αυτό κάνω πως δεν τ΄ άκουσα.
-Ρε μαλάκα αυτό το παιδί ποιανού είναι;
-Ρε μαλάκα νομίζω πως είναι δικό μου.
-Ρε μαλάκα είσαι σίγουρος;
-Ρε μαλάκα κανείς δεν είναι σίγουρος για τίποτα.
-Ρε μαλάκα έχεις δίκιο.
-Ρε μαλάκα πρέπει να φύγω τώρα.
-Ρε μαλάκα δώσε μου το τηλέφωνο σου να τα πούμε με την ησυχία μας.
-Ρε μαλάκα τι έχουμε να πούμε τώρα πια εμείς οι δύο;
-Ρε μαλάκα κάτι θα βρούμε… να πούμε..
-Ρε μαλάκα εδώ τόσα χρόνια δεν τα είπαμε, τώρα θα τα πούμε;
-Ρε μαλάκα γιατί μου τη βγαίνεις έτσι; Άντε γαμήσου.. εγώ σου φέρθηκα κυριλέ..
-Ρε μαλάκα να πας να γαμηθείς εσύ.. τα κυριλίκια άλλου ... λες και δε σε ξέρω;
-Ρε μαλάκα πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί θα σου σπάσω τα δόντια..
-Ρε μαλάκα θα μου κλάσεις τ΄αρχίδια, όπως έκανες πάντα…
-Ρε μαλάκα παρεξήγησες...
-Ρε μαλάκα όχι, σου έδωσα αυτή την εντύπωση;
-Ρε μαλάκα δεν έχεις αλλάξει καθόλου ..πως γίνεται αυτό;
-Ρε μαλάκα πάλι αυτά θα λέμε;
-Ρε μαλάκα και τι άλλο θέλεις να πούμε;
-Ρε μαλάκα τίποτα, υπάρχει πιο σπουδαίο και ουσιαστικό από το τίποτα;
-Ρε μαλάκα συμφωνώ μαζί σου..
-Ρε μαλάκα άντε γεια τότε ..
-Ρε μαλάκα άντε γεια … ρε μαλάκα με θυμήθηκες τώρα;
-Ρε μαλάκα δε νομίζω αλλά δεν έχει σημασία..
-Ρε μαλάκα σωστά, τι σημασία έχει;
-Καληνύχτα ρε μαλάκα…
-Καληνύχτα ρε μαλάκα..

Τρεκλίζοντας έφθασα στο αυτοκίνητο. Καθώς άνοιγα την πόρτα σκέφθηκα ότι άλλη μία γνωριμία έκανε τον κύκλο της. Αλλά μήπως έχει καμία σημασία η διάρκεια σε τέτοια ζητήματα; Το παν είναι η ποιότητα όπως έλεγε και ο συχωρεμένος θείος Μίμης.

2 σχόλια:

Γεφυριστές είπε...

Δροσερος, χιουμοριστικος, με ευρηματικους λεκτικους συσχετισμους και εξαιρετκο συμβολισμό ο διαλογοσ Γιωργη. Να ΄σαι καλα να μας διασκεδαζεις και να μας κανεις να γελαμε και στον πονο ακομα*
σε ευχαριστω φιλε

* δυστυχως δεν με παει η μ. εβδομαδα. ευτυχως αυτη τη φορα τη γλιτωσα με ενα καταγμα (σε κακο σημειο το γ....νο) και κακωσεις μονο. γιαυτο και η απουσια τονων.

γιωργος καππα είπε...

Αλεκα θα σου απαντησω στην επομενη αναρτηση..:)

φιλια