10.3.11

Αντίο Κιλιμάντζαρο



Καθόμουν στο παρτέρι και κατάπινα πολύχρωμες βιταμίνες,
στην πλάτη μου ο τοίχος.
Ξαφνικά, μου καρφώθηκε στο μυαλό πως βρισκόμουν
στο Κιλιμάντζαρο, κι άρχισα να κρυώνω.
Θέλω μια γυναίκα με γούνα  να με ζεστάνει,
να σκαρφαλώσω  πάνω της , να γαντζωθώ στη χαίτη της.
Όχι άλλο Κιλιμάντζαρο, όχι άλλο Κιλιμάντζαρο.


Καθόμουν στο παρτέρι και κατάπινα πολύχρωμες βιταμίνες,
στην πλάτη μου ο τοίχος.
Ξαφνικά, μου καρφώθηκε στο μυαλό πως βρισκόμουν
στο Κιλιμάντζαρο, κι άρχισα να κρυώνω.
Θέλω μια γυναίκα με ηλεκτρικές  αντιστάσεις αντί για μάτια,
Να βουτήξω μέσα να ζεσταθώ ,να ζεματιστώ.
Όχι άλλο Κιλιμάντζαρο, όχι άλλο Κιλιμάντζαρο.


Καθόμουν στο παρτέρι και κατάπινα πολύχρωμες βιταμίνες,
στην πλάτη μου ο τοίχος.
Ξαφνικά, μου καρφώθηκε στο μυαλό πως βρισκόμουν
στο Κιλιμάντζαρο, κι άρχισα να κρυώνω.
Θέλω μια γυναίκα που καφετιές ιστορίες να κρέμονται
απ’ το κεφάλι της, να τις διαβάσω και να χαθώ στο παρελθόν της.
Όχι άλλο Κιλιμάντζαρο, όχι άλλο Κιλιμάντζαρο.


Καθόμουν στο παρτέρι και κατάπινα πολύχρωμες βιταμίνες,
στην πλάτη μου ο τοίχος.
Ξαφνικά, μου καρφώθηκε στο μυαλό πως βρισκόμουν
στο Κιλιμάντζαρο, κι άρχισα να κρυώνω.
Επειδή όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα αυτό που ζήτησα,
έβρασα ένα κουνουπίδι ,έκατσα και το ‘φαγα.
Αντίο Κιλιμάντζαρο , αντίο Κιλιμάντζαρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: