24.2.12

Βρεθήκαμε


Ένας αναμαλλιασμένος κάτασπρος   άντρας , πετάχτηκε ξαφνικά μέσα από το σκοτεινό άνοιγμα μιας στρογγυλής  πόρτας κι έφτασε τρέχοντας μπροστά μου. Λαχανιασμένος , με ρώτησε γεμάτος αγωνία:
-Την είδες;
-Εσύ την είδες;  τον ρώτησα .
-Όχι!
-Ούτε και ‘γω!
Απογοητευμένος απομακρύνθηκε τρέχοντας.
Πριν προλάβω να κάνω ένα βήμα , μια αναμαλλιασμένη νεαρή κάτασπρη  γυναίκα πετάχτηκε μέσα από το σκοτεινό άνοιγμα μιας στρογγυλής πόρτας κι έφτασε τρέχοντας, μπροστά μου . Λαχανιασμένη ,με ρώτησε γεμάτη αγωνία:
-Τον είδες;
-Εσύ τον είδες; την ρώτησα.
-Όχι !
-Ούτε και ‘γω !
Απογοητευμένη απομακρύνθηκε τρέχοντας.
Πριν προλάβω να κάνω ένα βήμα , ένας περιποιημένος ροδαλός  άντρας και μια καλοχτενισμένη ροδαλή  νεαρή  γυναίκα έφτασαν τρέχοντας  μπροστά μου . Με δυνατή  φωνή μου είπαν   σε πανηγυρικό τόνο :
-Την βρήκα !
-Τον βρήκα !
-Σας βρήκα ! φώναξα κι εγώ ενθουσιασμένος.
Αγκαλιαστήκαμε και   όλοι μαζί τρέχοντας χαρωπά,  χωθήκαμε στο φωτεινό άνοιγμα  μιας οβάλ πόρτας. Είχαμε βρεθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: