8.4.12

Ένα ποτήρι δροσερό νερό


Πριν από μερικές νύχτες , εγώ και ο πιτσιρίκος , καθόμασταν οκλαδόν στο πάτωμα   και κοντραριζόμασταν σε αγώνες ταχύτητας σε παιχνίδι κονσόλας. Εγώ βρισκόμουν , όπως πάντα, πίσω από το τιμόνι της Φεράρι ,εκείνος δεν θυμάμαι τι αυτοκίνητο οδηγούσε. Κι ενώ είχαμε αναπτύξει σε μια μεγάλη ευθεία ταχύτητα γύρω στα 320 χιλιόμετρα , λίγο πριν την στροφή που ακολουθούσε , καθώς ήμουν έτοιμος να του την φέρω στα φρένα και να τον προσπεράσω , χωρίς να το περιμένω με ρώτησε:
-Τι είναι έρωτας;
Πάτησα με το δάχτυλο μηχανικά το κουμπί  στο τηλεχειριστήριο που κρατούσα και η ταχύτητα της φεράρι πάγωσε στον χρόνο. Γύρισα και τον κοίταξα σαστισμένος. Με κοιτούσε κατάματα  περιμένοντας μιαν απάντηση. Ανακάθισα ελαφρά για μια στιγμή , προσποιούμενος ότι είχε πιαστεί το δεξί μου πόδι , έτσι ώστε να κερδίσω χρόνο και να σκεφτώ την απάντηση.  Γύρισα το κεφάλι μου και κοίταξα ένα πίνακα που κρεμόταν στον τοίχο και του είπα : 
- Έρωτας είναι ένα ποτήρι δροσερό νερό στην μέση της Σαχάρας, με τον ήλιο στην μέση του ουρανού να σου ψήνει το κεφάλι.
Ο πιτσιρίκος χαμογέλασε με κάποιο νόημα που δεν μπόρεσα να αποκωδικοποιήσω , ενώ ταυτόχρονα πάτησε  αστραπιαία το κουμπί στο δικό του τηλεχειριστήριο με σκοπό να με αιφνιδιάσει , και τα κατάφερε. Πέρασε πρώτος τη στροφή κι εγώ ελάχιστα εκατοστά να βρίσκομαι πίσω του. Την στιγμή που ήταν έτοιμος να περάσει κάτω από την σκιά της καρό σημαίας και να πανηγυρίσει τη νίκη ,  το τηλεχειριστήριο έπεσε απ' τα χέρια του.
- Έκλασες !
- Έκλασα !
Γελάσαμε. Η καρό σημαία , όμως, ανήκε σε μένα. Του την είχα φέρει με πονηρό τρόπο . Όταν σταματήσαμε να γελάμε , ο πιτσιρίκος έστριψε το κεφάλι του και κοίταξε για λίγο τον πίνακα στον τοίχο. Μετά με κοίταξε με  ξαναμμένο  βλέμμα. Σηκώθηκε από κάτω και είπε:
-Δίψασα.
Προχώρησε προς την πόρτα , την άνοιξε και έφυγε. Ηταν ο καιρός του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: